SEO paslaugoms vis labiau įsitvirtinant, kaip integraliai rinkodarinės strategijos sudedamajai daliai, Lietuvoje SEO agentūrų ir specialistų poreikis nuolatos auga. Nors dažniausiai yra manoma, kad tokių agentūrų siūlomos paslaugos apsiriboja tik SEO optimizacija paieškos sistemoms, jos beveik visada siūlo ir platesnį spektrą SEO paslaugų.
SEO optimizacija
Žinoma, kad pagrindinė paslauga, kurią teikia bet kuri SEO agentūra yra svetainės optimizacija paieškos sistemoms. Dažniausiai į optimizacijos procesą įeina skirtingi darbai, kuriuos galima užsisakyti kaip atskirą paslaugą.
Bet kokia SEO optimizacija prasideda nuo užsakovo poreikio įvertinimo ir konkrečios analizės. Užsakymo vykdytojas analizuoja užsakovo svetainę bei rinką, kurioje ji veikia. Tai leidžia tiksliau įsivertinti problemų mąstą ir galimybių platumą. Tai taip pat leidžia tiksliau atsakyti į klausimą kiek realu pasiekti išsikeltų tikslų, kokio biudžeto tokie optimizacijos darbai reikalautų ir kiek laiko jie užtruktų. Vienaip ar kitaip SEO optimizacija yra procesas, kurį įtakoja gausybė faktorių, dalis kurių negali būti kontroliuojami (Google atnaujinimai, konkurentų veiksmai ir pan.), todėl visi atsakymai apie biudžetą ir optimizacijos trukmę gali būti tik apytiksliai. Jų tikslumas priklauso nuo SEO specialistų patirties ir kompetencijos, tačiau tai niekada nereiškia garantijų.
Po šio SEO audito bei raktažodžių ir konkurentų analizės, SEO specialistai turėtų paruošti SEO strategiją, kuri detaliai apibrėžia planuojamus veiksmus, jų kainą, trukmę ir išsidėstymą laike. Be kitų funkcijų, tai svetainės savininkui leidžia tiksliau suvokti visą SEO optimizacijos proceso eigą.
Tuomet seka konkretūs SEO optimizacijos veiksmai: techninės svetainės dalies tobulinimas, turinio koregavimas ir kūrimas, svetainės ir/ar prekinio ženklo reputacijos valdymas.
Nors į SEO optimizacijos darbus įeina ir daug kitų tarpinių veiksmų, kurie labiausiai priklauso nuo konkrečių svetainės aplinkybių, pati proceso struktūra dažniausiai atrodo būtent taip.
SEO mokymai ir seminarai
Daugelis iš aukščiau minėtų veiksmų, kurie yra atliekami optimizacijos procese, gali būti užsakomi kaip atskiros ir nepriklausomos paslaugos. SEO auditą galima atlikti neperkant SEO optimizacijos paslaugų, išorinį SEO galima atlikti bet vidinio SEO optimizacijos darbų ir t.t.
Bet yra ir kitų paslaugų, kurias gali pasiūlyti SEO agentūros. Viena tokių – organizuojami SEO mokymai ir seminarai. Yra SEO agentūrų ir specialistų, kurie siūlo standartizuotus įvadinius mokymus ar seminarus pažengusiems, tačiau dažniausiai SEO mokymų turinys yra susitarimo tarp užsakovo ir agentūros klausimas. Jie yra ypač naudingi paprastų ir vidutinio sudėtingumo projektų savininkams, kurie veikia nekonkurencingoje nišoje. Tokias svetaines galima tinkamai optimizuoti ir neturint milžiniškos kompetencijos bei didžiulės patirties, t.y. organizuotų SEO mokymų ar seminarų kurso, praturtinto savišvieta, gali pilnai pakakti optimizuoti tokiems projektams.
Tačiau mokymai gali būti naudingi ir siekiant plėsti savo projekto komandos kompetencijas ar suteikti rinkodaros komandai naujų perspektyvų. Kadangi SEO mokymų turinį dažniausiai galima pritaikyti prie atitinkamų poreikių, jie gali būti itin efektyvūs, jei projekto savininkas yra pasirengęs prisiimti atsakomybę už svetainės optimizaciją (nereikėtų pamiršti, kad kartais ištaisyti optimizacijos metu padarytas klaidas gali užtrukti).
Kitos specifinės paslaugos
Yra ir daugiau paslaugų, kurias teikia SEO specialistai, tačiau jos dažniau yra nišinės ir priklauso nuo svetainės savininko poreikio. Pavyzdžiui, atsinaujinančiai svetainei gali būti teikiamos atsinaujinimo priežiūros ir kontrolės paslaugos, kurios leidžia užtikrinti, kad svetainė nepraras savo pozicijų paieškos sistemose atsinaujinimo metu.
Esant bet kokiems klausimams ar turint specifinių užgaudų, visada rekomenduojame kreiptis į SEO agentūras: taip sulauksite tiksliausio įmanomo atsakymo apie savo poreikių patenkinimą.
Reklama: SEO paslaugos